INTEGRA | CULTURA CORPORATIVA
12
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-12,page-child,parent-pageid-10,cookies-not-set,tribe-no-js,tribe-bar-is-disabled,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-13.1.2,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.4.5,vc_responsive
 

CULTURA CORPORATIVA

MISSIÓ, VISIÓ I VALORS

Missió

Oferir serveis a la PERSONA i a la seva FAMÍLIA, posant l’accent en les seves CAPACITATS des d’una ATENCIÓ INTEGRAL al llarg de la seva vida, per augmentar la seva AUTONOMIA i cercar la seva FELICITAT, desenvolupant projectes que donin resposta a les NECESSITATS i sensibilitzant a la SOCIETAT.

Visió

INTEGRA vol ser una entitat de referència en l’atenció a les persones per afavorir la igualtat d’oportunitats i l’estat del benestar, l’acceptació i comprensió de la diversitat.

Valors

Els Valors que defineixen INTEGRA són:

 

  • El RESPECTE a les persones
  • La RESPONSABILITAT en les accions
  • El COMPROMÍS amb la igualtat d’oportunitats
  • l’HONESTEDAT en la conducta
  • La TRANSPARÈNCIA en la gestió
  • la PARTICIPACIÓ establint vincles amb la comunitat
  • La PROFESSIONALITAT de l’equip humà
  • La COMUNICACIÓ amb les famílies i l’entorn
  • l’ADAPTACIÓ als canvis i a les noves necessitats
  • La INICIATIVA de cercar noves eines i mètodes
cultura_corporativa
Política

A INTEGRA treballem segons el que defineixen la nostra missió, visió i valors,  que determinen la nostra manera de fer, i donen forma a una cultura i un model d’intervenció propis. Essent fidels a aquests principis, tot el personal de INTEGRA liderat per la Direcció i els òrgans de govern, manifesta el seu compromís continu per donar un servei de Qualitat basant la seva política en els següents principis:

Ser una entitat prestadora de serveis reconeguda per la qualitat i excel·lència de les seves activitats.

Actuar segons el que estableix la normativa vigent relativa a cada una de les activitats desenvolupades.

Actuar segons el que estableix la norma ISO 9001:2015, com a fonament del nostre Sistema de Gestió de la Qualitat incloent-hi tots els elements i persones que col·laboren amb l’empresa, ja sigui internament o externament.

Establir un Sistema de Gestió de la Qualitat considerant la satisfacció dels usuaris com a objectiu principal i permanent per tal d’afavorir el seu benestar i la seva qualitat de vida.

Treballar coordinadament, des de totes les àrees, per establir una imatge i un ideari comú a tots els serveis, sense perdre els trets identitaris específics.

Mantenir una comunicació fluida i eficaç amb els usuaris que permeti assegurar l’acompliment de les seves necessitats i expectatives, així com millorar contínuament el servei que se’ls ofereix.

Assegurar que els serveis compleixen els objectius establerts pel propi Sistema de Gestió de la Qualitat.

Afavorir la millora  contínua invertint tots els esforços i recursos necessaris pel que fa a la formació interna, materials, innovació tecnològica i prevenció, amb la finalitat d’optimitzar globalment l’entitat.

Establir objectius de millora mesurables i revisar-los de forma periòdica per assegurar la millora continua de la qualitat i prestigi dels nostres serveis.

Aplicar aquests principis de gestió als nostres col·laboradors, proveïdors i subcontractistes.