ESCOLA
15734
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-15734,page-child,parent-pageid-29,bridge-core-2.5.5,tribe-no-js,page-template-home-jk2n3e41-public_html-wp-content-themes-bridge-full_width-php,qodef-qi--no-touch,qi-addons-for-elementor-1.5.3,qode-page-transition-enabled,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-28.7,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-6.4.1,vc_responsive,elementor-default,elementor-kit-17809

ESCOLA

Som una escola oberta a la diversitat.

OBJECTIUS

Atendre, educar i acompanyar en l’aprenentatge els alumnes amb el propòsit ferm de fer-los créixer d’una forma global i integral.

Atendre les seves famílies i treballar en xarxa per garantir aquesta atenció global i personalitzada.

Donar respostes a les necessitats que sorgeixen oferint suports a les persones, entitats, serveis.

A QUI VA DIRIGIT

Atenem alumnes amb necessitats educatives especials en edats compreses entre els 3 i els 20 anys. Oferim als infants i joves un itinerari educatiu personalitzat i adaptat que els ajudi a avançar cap a l'autonomia social i laboral.

SERVEIS

Donem resposta a la diversitat, és per aquest motiu que treballem des de les metodologies actives que propicien la interacció entre els alumnes i l’intercanvi comunicatiu. És des d’aquesta metodologia que treballem a partir del treball cooperatiu, el treball per centres d’interès, l’aprenentatge entre iguals, el treball per projectes, el company tutor…

 

Tanmateix, també realitzem aprenentatges des d’una perspectiva més individualitzada a partir del treball multinivell, els grups flexibles, els racons,  el treball dels especialistes  (Psicologia, fisioteràpia, logopèdia, teràpia ocupacional) i també amb el programa de teràpia assistida amb animals.

Aquest treball, és duu a terme,  per mitjà de la docència compartida, com a mesura imprescindible per a l’atenció justa i equitativa per a tot l’alumnat i amb estreta col·laboració amb l’equip de suport a l’alumnat “5 segons”, que ens permet donar resposta a aquell alumne amb més discapacitat oferint-li un itinerari més especialitzat i compartit amb la resta de companys.

 

Per últim, donar una importància rellevant al protocol d’avaluació i identificació de necessitats de suport, que ens permet garantir a partir d’evidències el progrés dels alumnes des d’una perspectiva global dels aprenentatges.

Escola Inclusiva

Infantil

Primària

Secundària

Programa pont

Centre de referència

PROTOCOLS COVID-19

ON SOM

Les Fonts, Apt. Correu 107

17800 Olot

972 266 272

Sóc un bloc de text. Feu clic al botó Edita per canviar aquest text. Lorem Ipsum és un text de farciment usat per la indústria de la tipografia i la impremta.