FORMACIÓ
15834
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-15834,page-child,parent-pageid-15739,bridge-core-2.5.5,tribe-no-js,page-template-home-jk2n3e41-public_html-wp-content-themes-bridge-full_width-php,qodef-qi--no-touch,qi-addons-for-elementor-1.5.3,qode-page-transition-enabled,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-28.7,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-6.4.1,vc_responsive,elementor-default,elementor-kit-17809

FORMACIÓ

La formació i assessorament van dirigits a l’entorn escolar, familiar i comunitat.
ES CONCRETA EN:
1. Formació específica sobre les característiques de diferents DI i/o altres trastorns associats, característiques i estratègies d’atenció.
2. Assessorament en l’establiment de pràctiques inclusives i en estratègies que ajudin a respondre a la diversitat.
3. Assessorament sobre estratègies metodològiques i organitzatives.
DEMANDA:
Les demandes d’assessorament i formació es realitzen directament a INTEGRA-CENTRE DE REFERÈNCIA. Tots els cursos es poden ajustar en data, horari i contingut segons les necessitats del col·lectiu que fa la demanda.

OFERTA FORMATIVA:

Principals estratègies educatives per a alumnes amb Trastorn de l’Espectre Autista.

Curs reconegut pel Departament d'Ensenyament.

Com abordem les dificultats de regulació de comportament a l’aula. Estratègies d’intervenció.

Curs reconegut pel Departament d'Ensenyament.

Recursos tecnològics com a facilitadors dels aprenentatges.

Curs reconegut pel Departament d'Ensenyament.

Suports visuals per a la participació i aprenentatge de tot l'alumnat.

Curs reconegut pel Departament d'Ensenyament.

Pràctiques inclusives a l’aula.

Curs reconegut pel Departament d'Ensenyament.

Estimulació sensorial per a infants.

Curs reconegut pel Departament d'Ensenyament.

Trastorn de l’Espectre Autista (TEA) i Tecnologia de la informació i comunicació (TIC).

Curs reconegut pel Departament d'Ensenyament.

Estratègies d'intervenció en entorns comunitaris d'infants amb dificultats de regulació de comportament.

Estratègies d'intervenció en entorns comunitaris d'infants amb TEA.

L'infant amb disminució motriu i plurideficiència.

Orientació als centres educatius per a la inclusió educativa.

Estratègies d'intervenció per infants i adolescents amb DI.