Atendre, educar i acompanyar en l’aprenentatge els alumnes amb el propòsit ferm de fer-los créixer d’una forma global i integral.
Atendre les seves famílies i treballar en xarxa per garantir aquesta atenció global i personalitzada.
Donar respostes a les necessitats que sorgeixen oferint suports a les persones, entitats, serveis.
Atenem alumnes amb necessitats educatives especials en edats compreses entre els 3 i els 20 anys. Oferim als infants i joves un itinerari educatiu personalitzat i adaptat que els ajudi a avançar cap a l'autonomia social i laboral.
Donem resposta a la diversitat, és per aquest motiu que treballem des de les metodologies actives que propicien la interacció entre els alumnes i l’intercanvi comunicatiu. És des d’aquesta metodologia que treballem a partir del treball cooperatiu, el treball per centres d’interès, l’aprenentatge entre iguals, el treball per projectes, el company tutor…
Tanmateix, també realitzem aprenentatges des d’una perspectiva més individualitzada a partir del treball multinivell, els grups flexibles, els racons, el treball dels especialistes (Psicologia, fisioteràpia, logopèdia, teràpia ocupacional) i també amb el programa de teràpia assistida amb animals.
Aquest treball, és duu a terme, per mitjà de la docència compartida, com a mesura imprescindible per a l’atenció justa i equitativa per a tot l’alumnat i amb estreta col·laboració amb l’equip de suport a l’alumnat “5 segons”, que ens permet donar resposta a aquell alumne amb més discapacitat oferint-li un itinerari més especialitzat i compartit amb la resta de companys.
Per últim, donar una importància rellevant al protocol d’avaluació i identificació de necessitats de suport, que ens permet garantir a partir d’evidències el progrés dels alumnes des d’una perspectiva global dels aprenentatges.