Creació de material, fitxes, jocs…, a demanda dels professionals del centre ordinari, de treball individual per a l’òptima adquisició dels aprenentatges i a nivell grupal per al treball multinivell i cooperatiu que faciliti la inclusió a l’aula.
Contes, jocs, material… per a treballar la comprensió de la diversitat a l’aula. Treball del coneixement de la discapacitat, habilitats i característiques per ajudar a la convivència i acceptació de la diversitat. Es pretén ajudar a donar pautes per a saber entendre els comportaments dels companys amb discapacitat intel·lectual.
Creació de materials específics amb sistemes concrets per ajudar l’alumne amb discapacitat intel·lectual a la comprensió de les activitats, els aprenentatges i la comunicació. SPC, PECS, borsa d’imatges…
Contes, cançoners, llibrets… signats amb sistemes
augmentatius i/o alternatius de comunicació.
Banc d’imatges.
Plafons de comunicació.
Adaptació de joguines.
Adaptació del material de l’aula per a treballar amb el mateix material però tenint en compte el ritme, les dificultats i també les habilitats personals.